7 tips for en effektiv slankekur

7 Tips For En Effektiv Slankekur og Hurtigt Vægttab

Sidst opdateret juni 18, 2021 by Martin

Vil du gerne have en effektiv slankekur og et hurtigt vægttab?

Du forsøger at tabe dig, men uanset hvad du gør er der ingenting der virker?

Måske gik det fint i starten hvor du tabte en masse kilo? Men så ramte du muren hvor dit vægttab fuldstændigt er stoppet!

Du er ikke den første person, der oplever disse typer plateauer og tilbageslag. Desværre er det ofte en del af at være på en en diæt for at tabe sig.

Det vigtigste på dette tidspunkt, er at du ikke opgiver og falder tilbage til gamle spisevaner. Bliv ved med at arbejde for dit vægttab og den nye dig.

Med denne artikel vil jeg hjælpe dig med et par tips, du kan bruge til at få gang i vægttabet.

Det er klart, at det er bedst, hvis du bruger så mange af disse tips som muligt. Men hvis du føler, at det er for meget, så start med at bruge en ad gangen.

Snart vil du være på rette spor med din slankekur.

Effektiv Slankekur – Undertryk Din Appetit

Det er ikke altid så let at gå fra at spise stort set alt, hvad du vil, til en kaloriebegrænsende diæt.

Det giver dig en fornemmelse af at have noget, du kan lide at blive taget fra dig, eller som at miste en god gammel ven.

En måde at bekæmpe dette på, ændre dine vaner og få en effektiv slankekur er ved at undertrykke din appetit og lære kontrol med dine mad portioner.

Den bedste måde at undertrykke din appetit er ved at øge dit fiberindtag. Det giver dig fornemmelsen af ​​at føle dig mæt og tilfreds hurtigere, når du spiser dine måltider.

Den nemmeste måde at gøre det på er ved at spise massere af grøntsager i hver af dine hovedmåltider, såsom ærter, gulerødder og bælgfrugter.

De har meget få kalorier, så du får ikke for mange kalorier, når du spiser dem. Derudover er de sunde og giver dig mange vitaminer og mineraler.

En anden måde at undertrykke din appetit er ved at bruge et kosttilskud som Zotrim. Det kommer med en unik kombination af yerba mate, guarana og damiana.

Ifølge undersøgelser fra Københavns Universitet, er denne kombination meget effektiv, når du vil undertrykke din appetit.

• Se også vores artikel Yerba Mate Vægttab – Virker Det For Din Slankekur.

Check Dine Kryderier og Saucer

Mange saucer, salsaer og ketchup kommer med mange skjulte sukkerarter og fedtstoffer. Disse kan få dit kalorieindtag til at gå op i himlen uden du er opmærksom på det.

For at opnå effektiv slankekur er det er en god ide at gennemgå dem og fjerne dem med for mange sukkerarter og fedtstoffer.

Normalt er den ingrediens, der kommer først på ingredienslisten, den, som produktet indeholder mest af.

Hvis sukker eller fedt er opført først på listen, skal du være opmærksom, selvom det ikke fortæller dig, hvor meget krydderiet indeholder.

For at skære dit sukker- og fedtindtag fra dine krydderier og saucer, skal du slippe af med dem eller erstatte dem med noget andet. Endnu bedre, hvorfor ikke lave dine egne saucer?

Light Betyder Ikke Nødvendigvis Light

Måske du tænker, ah ingen bekymring, jeg køber den lette version i stedet, som for eksempel med mayonnaise.

Men bare fordi der står light på produktet, er det ikke en garanti for at det ikke indeholder massere af sukker of fedt.

Normalt er det en let version sammenlignet med det originale produkt og ikke en let version af dit personlige sukker- og fedtindtag.

Tag Dig et Ugentligt Snydemåltid

Snyde Måltid

Når du er på slankekur i uger eller endda måneder, bliver alt til vaner, og din krop vænner sig til det daglige kalorieunderskud. Det betyder, at du vil ramme et plateau, hvor du ikke længere taber dig på trods af at du skærer ned i dine kalorier.

For at få dit stofskifte op og opnå en effektiv slankekur kan du få dig et ugentligt snydemål. Det vil tvinge din krop til at begynde at brænde flere kalorier igen.

Et snydemåltid kan være din yndlingsmad på en søndag med familie og venner eller din yndlingsret på en restaurant.

Ikke kun vil et snydemåltid gavne dit stofskifte, så du begynder at forbrænde kalorier igen, det vil også give dig en meget tiltrængt pause fra din slankekur. Det er altid rart at have noget at se frem til, når man er på diæt.

Planlæg Dit Snydemåltid

Hust på at du skal planlægge dit snydemåltid, så du ikke ender med at have flere snydmåltider, end det du skulle have.

Det er vigtigt at du vender tilbage til din diæt efter dit snydemåltid.

Opsæt Milepæle i Stedet For Mål

Hvor ofte har du fortalt dig selv, at du vil tabe 15 kg på tre måneder eller lignende?

Når vi siger disse ting til os selv, har vi de bedste intentioner med hensyn til at gå på slankekur for at tabe sig. Men når virkeligheden sparker ind, er det lettere sagt end gjort at gå efter disse mål.

Jeg siger ikke, at du ikke kan gøre det. Men, at sætte mål som dette er imidlertid for diffust og vagt, hvilket gør det umuligt at nå dem.

I stedet bør du opdele dit overordnede mål i milepæle, der er angivet på en ugentlig og en månedlig basis.

Så hvis du planlægger at tabe 15 kg om tre måneder, skal du koge det ned til ca. 1,25 kg om ugen over 12 uger.

Når du har en kortere periode for øje, er det meget nemmere at håndtere og inkorporerer de nødvendige vægttabsværktøjer til at hjælpe dig.

Husk Ugentlig Planlægning

På dette tidspunkt skal du, for at holde dig på sporet, hver uge stille dig selv spørgsmålet: “Vil jeg være i stand til at tabe 2,5 pund af kropsvægten den fælles uge?”, Eller i henhold til hvor meget du planlægger at tabe. Vær realistisk med det.

Hvis du ved, at du har masser af arbejde og en fødselsdag at tage til, kan du konkludere, at 1,25 kg måske er lidt for meget for den kommende uge.

Men hvis du ved, at du har masser af tid, vil du være i stand til at træne og spise sundt, så sæt dig op til et vægttab på 1,25 kg i denne uge.

Når du har opdelt dit mål i milepæle, har du muligvis også konkluderet, at 1,25 pund ugentligt er for meget. Så er 1 kg måske mere realistisk, og du kan tilpasse dine mål i overensstemmelse hermed og få dig en effektiv slankekur.

Månedlig Status

For at sikre, at du bevæger dig mod dine endelige mål, skal du have en månedlig status for at spørge dig selv, om det lykkedes dig at tabe den ønskede vægt. Hvis ja, fortsætter du med at gøre, hvad du laver.

Hvis nej, kan du beslutte, om du har brug for mere tid til at nå dine mål eller har de nødvendige ressourcer til at arbejde hårdere i den kommende måned.

• Læs også vores artikel Hvor Meget Vægt Kan Man Tabe Sig På En Måned?

Begynd at Gå Dagligt

Løbebånd

At gå dagligt er en fantastisk måde at tabe kropsfedt på. Det er let at gøre, forårsager ikke kvæstelser, og det er en fantastisk måde at få ro væk fra en stressende dag.

I starten skal du gå regelmæssigt i cirka 30 minutter til en time dagligt. Senere kan du begynde at gå lidt hurtigere. Hvis du har nogle bakker i nærheden, kan du også bruge dem til at øge dine gåture.

Gør Brug af Løbebåndet

Hvis der er for meget trafik, hvor du bor, kan du også bruge et løbebånd. Den gode ting her er, at du kan øge intensiteten enten ved tid, hastighed eller stigende hældning.

Gå 10.000 Trin Dagligt

En god tommelfingerregel, er at gå mindst 10.000 trin dagligt. Det lyder måske af meget, men når du først er started vil det blive lettere og lettere.

Husk, du kan downloade apps til IOS og Android, der tæller skridt for dig.

Der er ingen tvivl om, at gå for vægttab kan være lige hvad du har brug for for at komme i gang med at tabe sig igen.

Skift Til En Anden Type Slankekur

Der er videnskabelige forsøg og bøger tilgængelige, der siger, at dit blodsukkerniveau kan påvirke, hvor godt din krop reagerer på en diæt. Du kan derfor optimerer og få dig en effektiv slankekur ved at kigge på dit blodsukker niveau.

Hvis dine niveauer er normale, kan du slippe af atsted med en diæt bestående af proteiner og kulhydrater og tabe sig. Her skal du undgå fedtfattige kostvaner som keto-diæten.

Er dine niveauer lidt øgede, skal du stadig spise en god mængde proteiner. Men du skal holde dig til fuldkornkilder, når det kommer til kulhydrater. Du kan tilføje noget fedt i din kost, hovedsageligt fra kilder som avocado, fisk og nødder.

Endelig, hvis dit sukkerindhold er højt, skal du gå all-in på proteiner, fedtstoffer og undgå kulhydrater helt. Her er keto-diæten værd at overveje.

Du kan lære mere om disse undersøgelser i denne artikel Kend dit blodsukker og tab dig hurtigere.

Overvej at Bruge et Fedtforbrændende Kosttilskud

Et kosttilskud bør aldrig være den overordnede løsning på dit vægtproblem. Men nogle gange kan de vippe vægten i den rigtige retning og give dig en effektiv slankekur.

Fedtforbrændere som Phen Q kan være effektive, hvis du døjer med nogle af disse problemer.

  • Alt for meget appetit
  • Langsomt stofskifte
  • En dårlig fedtforbrænding
  • Lavt energiniveau
  • Et dårligt humør når du er på slankekur

PhenQ er et kosttilskud der allerede har hjulpet mere end 190.000 mennesker i England og USA med at tabe sig. Du kan lære med om hvordan det kan hjælpe dig med vægt tab ved at klikke her.

Tab dig med PhenQ

Bemærk at Phen Q er nummer 1 på vores liste over de bedste slankepiller der virker i 2021.

Effektiv Slankekur – Konklusion

Det værste du kan gøre på dette tidspunkt, er at give op og falde tilbage til gamle spisevaner. Det der med at sige at tiden ikke var rigtig. At du havde travlt og derfor må gøre din slankekur senere, er en dårlig undskyldning. Tiden er aldrig den rigtige.

Selvfølgelig kan du også få en effektiv slankekur hvor du også taber dig. Brug de 7 tips vi har snakket om i denne artikel og snart vil du også begynde at tabe dig.

Leave a Comment